Patiswiss eski CEO’su Aslı Elif Yıldız’ın ürünlerinin küflendiğini söyleyen bir müşterisiyle olan diyaloğu geçtiğimiz aylarda krize neden olmuştu. Kriz sonrasında Yıldız görevinden ayrılmıştı. Marka ise son günlerde sosyal medya başta olmak üzere farklı platformlarla dile getirilen konularla ilgili yeni bir açıklama yaptı.
İşte o açıklama;
“Patiswiss markası, bu ülkenin bir değeridir.
Bu topraklarda doğmuş, büyümüş, gıda güvenliği konusunda Türkiye’ye öncülük etmiş, Türk insanına sağlıklı, kaliteli ürünler sunma misyonundan bir gün bile uzaklaşmamış ve tüm bunların ötesinde, 600’ü kadın olmak üzere 800’den fazla çalışana istihdam sağlamaktan her daim gurur duymuş bir Türk markasıdır.
Son birkaç aydır; yapılan hatalar, dilenen özürler, çıkarılan dersler, bunlara ilişkin atılan adımlar ve yapılan tüm duyurulara rağmen, Patiswiss markasına yönelik ithamların, çoğu zaman dozunu aşan eleştirilerin, bilgi yanlışlarına dayanan saldırıların hız kesmeden devam etmesinden büyük üzüntü duyuyoruz.
BELKİ DE KENDİMİZİ DAHA İYİ İFADE ETMELİYDİK
Belki de bugüne kadar kendimizi daha iyi ifade etmeliydik.
Belki bunda da hatalıyız.
Kaleme aldığımız bu açıklamayı da bu amaç için kullanmak isteriz.
“Patiswiss Türkiye’nin değeridir” cümlesi içi boş, hissiz, ezber bir cümle değildir.
Patiswiss’i tanıyan, bilen; bu markayı mağazalarına sokan her bir kurum / kuruluş bunu çok iyi bilir.
Diğer yandan, Patiswiss Türkiye’nin bir değeri olmakla beraber, Türkiye’nin ve Türk insanının sahip olduğu değerleri de pusula kabul eder.
Bu değerler, Türkiye’de faaliyet gösteren her bir kuruma erdemli olmayı zorunlu kılar.
Ve hatayı kabul edip özür dilemek kadar; hatasından dönene el uzatmak, özür dileyene yeniden kucak açmak da bir erdemdir.
Bu erdemi gösteren, bu süreçte bizleri her daim destekleyen ve Patiswiss’i raflarına taşıyarak bizlere olan güvenini ortaya koyan tüm iş ortaklarımıza, bizlere inanan müşterilerimize ve tüm Türk halkına teşekkür eder; Türkiye’nin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimizle kutlarız.”
patronlardunyasi.com