Türkiye’nin en hızlı büyüyen resmi bahis platformu misli, CMO (Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı) pozisyonuna Okan Erol’un atandığını duyurdu. Erol, uzun yıllar Yemeksepeti’nde görev yapıp, son dönemde Yemeksepeti CMO’su olarak markanın pazarlama stratejilerini yürüttü.
Sabancı Üniversitesi Yönetim Bilimleri bölümünden mezun olan Erol, İngiltere’de Cranfield Üniveristesi’nde Stratejik Pazarlama alanında yüksek lisans eğitimini tamamladı. Erol, kariyerine 2010 yılında Tesco bünyesinde Dijital Pazarlama Yöneticisi olarak başladı. 2012’den bugüne Yemeksepeti’nde; pazarlama iletişimi, marka yönetimi, CRM, medya planlama, dijital pazarlama, içerik pazarlaması, iş birlikleri, sadakat pazarlaması, kampanya yönetimi, iç iletişim ve kreatif süreç yönetimi gibi farklı görevler yürüttü. Okan Erol, 1 Ağustos 2023 itibarıyla misli’de CMO olarak yeni görevine başladı.
Okan Erol, misli’de ürün ve markanın geliştirilmesi, pazarlama faaliyetlerinin yönetimi ve büyüme stratejilerinin oluşturulması konularında yönetim ekibiyle birlikte çalışacak, şirketin pazarlama stratejisini güçlendirecek ve misli’nin büyüme hedeflerine öncü rol oynayarak katkı sağlayacak.
– İstanbul